23.05.2013

Amasra

Kemere Köprüsü
Amasra gittiğinizde akşam üzerine denk getirmeye çalışın çünkü burada gün batımına karşı rakı balık yapmak  enfes!


Safranbolu- Amasra Yolu

Gezilecek Yerler
  1. Çekiciler Çarşısı, Buradan çok bir şey beklemeyin artık esnaf işin kolayını bulmuş Çin'den malzeme getiriyor. Yöresel bir şey bulmak zor.
  2. Kale, güzel bir manzara hakim.
  3. Kemere Köprüsü, Amasra'nın sembolü haline gelmiş.
  4. Amasra Müzesi, Küçük bir müze ama etkili eserler var. 
Amasra Müzesi
Konaklama,

Biz Işık Altın otelde konakladık, burası hem denize sıfır hem de çok merkezi, hizmet ve kahvaltısı da başarılı. Tavsiye ederim. Odalarında güzel bir manzara hakim.

Canlı Balık Restaurant'da günbatımı

Yemek,

Yazının girişinde belirttiğim gibi burasının akşam üstü sefaları ayrı bir güzel oluyor. Hatta Amasra'yı bana sevdiren o gün batımı sahnesidir. Canlı Balık, Amasra'nın hiç abartmıyorum en iyi balık restorantı. Mezeleri, balığı, hizmeti olsun, akşam yemeğinizi türk sanat müziği eşliğinde keyifle  yiyiyorsunuz.

Amasra'nın meşhur salatası

7 yorum:

  1. Biz de orada yemiştik.sala çin gitmeden önce ''aman nesi var süslü bir salata işte'' derken ikinci tabağı söyledğimizde yiyenlerin ne anlatmak istediğini anlamış oldum.

    YanıtlaSil
  2. Ben de amasrayi deniz havasi almak ve canli balikta keyif yapmayi severim.canli baligin ozellikle salatasi on numara.balik gelmeden bitirmid oluyorum.ve baliklardan da barbun ozellkle tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  3. Çok severim amasrayı geçen yıl gitmiştim ama gün batımına kalamamıştık ;)

    YanıtlaSil
  4. safranbolu-amasra yolu ne kadar güzelmiş:)

    YanıtlaSil
  5. Sırf salatası ve balığı için gidilir. Manzarası da şahanedir. Yeniden gidesim geldi:)

    YanıtlaSil
  6. Yaaa sırf şu gün batımını izlemek için gidilir : (

    YanıtlaSil
  7. yaa asıl Canlı balık karşısındaki fotoğrafçıda bir falcı vaaaaar sırf onun için gidiyoruz bız kızlarla Aysuydu adı işallah yanlış hatırlamıorum :))

    YanıtlaSil