7.04.2013

Trendybavul Voyager Dergisinde!



2009 yılında blog olayına ilk moda blogum  Trendydolap ile başlamıştım. Modaya düşkün olduğum kadar bu hayatta yapmaktan keyif aldığım şeyler bir tanesi de gezmek ve keşfetmektir. Kova burcu olmamım da etkisi var sanırım bunda çünkü özgürlüğüne düşkün gezgin ruhum bana sürekli git, gör, keşfet ve öğren diyip duruyor.

İlk başlarda arkadaşlarımın Facebook'da gidecekleri gezi öncesinde fikir danışmaları, gezilerimi günlük gibi bir blogda toplamam gerektiği bilincini oluşturdu bende. Ve akabinde kafiyeli olsun diye Trendybavul ismini verdim bloguma...

Nisan ayı Voyager dergisi tarafından takip edilmesi gereken gezi bloglarının içerisinde görünce  duygusala bağlamadan edemedim.

Takipte olan  yazılarımın altında deneyimlerini ve yorumlarını aktaran herkese teşekkürlerimi sunuyorum.


6 yorum:

  1. harika:) biz zaten takipteyiz:))

    YanıtlaSil
  2. canım ne kadar güzel bir haber, ben nereye gidip yazsan her satırını okuyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Canim tebrikler, duygusala baglanmazmi : )

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim güzel yorumlarınız için...

    YanıtlaSil