22.11.2012

Las Vegas

 

Las Vegas için  çölün ortasında vaha benzetmesini yapsak yeridir. Kaliforniya'dan  arabayla yaklasik 3 saatte vardık.  Aslında daha kısa sürede de giderseniz  ama yolda polislerin hepsi sotelenmiş yatıyorlar. Bomboş yol basalım demeden önce bu yazdıklarımı hatırlayın!
   Bizim gittiğimiz ay Agustos'du ve Vegas'da gündüz 2 adım attınız mı bunalıyorsunuz bu mevsim de ama otellin içerisini çok soğutuyorlar. Hırkayla dolaştım hiç abartmıyorum.






Nerede Kalmalı?

Las Vegas'da bir merkez ve çevresi gibi bir durum yok her yer merkez gibi düşünebilirsiniz. Burada turistik yapılacak bir şey olmadığından bol bol devasa otelleri geziyorsunuz. Oteller o kadar büyük ki gezmekle bitmiyor hatta.
 Biz Vegas'ın en yeni oteli Wynn'de kalmıştık. Çok lüks çok güzel bir yer. Rez. vegas.com'dan daha uyguna yapabilirsiniz.

Biz toplamda 2 gece kaldık eğer ki Büyük Kanyona otobüsle veya aracınızla gidecekseniz bir gün kaybedeceğinizden  plan yaparken bunu göz önünde bulundurun.

 
 Ne Yapılır?
  • Otel gezilir. Özellikle, Wynn lobisi,Bellagio'nun saat başı su gösterisi , Venetian otel, Caeser's görülmesi gerekenlerden!
  • Cirque de Soleil hangi gösterisini bulursanız mutlaka gidin buaraya gelen gösterilerden çok ileri seviye! Biz Mystere gitmiştik. Tavsiye ederim.biletleri önceden almanızda fayda var.
  • Herhangi bir otelde kumar oynayabilirsiniz. Wynn'de kaybettik Bellagio'da kazandık :) ona göre.
  • Benim Las Vegas'a gitme sebebim bu otel şehri görmekten ziyade Büyük Kanyon'u görmekti. Eğerki otobüsle gitmek isterseniz sadece gidiş 6 saat sürüyor bilginize. Helikopter turu belki daha maliyetli ama deneyim tarif edilemez! 

Buyuk Kanyon
Hoover Dam
Ne Yenir?

Otellerin çoğu sadece oda olarak hizmet veriyor. Kahvaltı  vb her şey extra ama dert değil etrafta ve otelde bu hizmeti veren çok yer var.
Qutback'de steak yiyebilir veya Hooters, tavuk kanadı için alternatif olabilir.
Alışveriş
  • Fashion show alışveriş merkezi buranın en büyüğü içerisinde bir çok markayı bulmanız mümkün. O kadar büyük bir yer ki ben gez gez bitiremedim. Sabah erkenden eşinizi veya sevgilinizi otelde bırakın atın kendinizi buraya.
  • Hemen Hemen her otelin içerisinde lüks giyim markaları mevcut. En büyüğü için Caeser's  otele bakın!
  • Venetian otelinin yanında sephora ve küçük bir kişisel bakım marketi var buraya bakmayı unutmayın.
  • Las vegas'ın kuzey ve güneyinde 2 büyük outlet bulunuyor. Ben gitmedim ama gidenler beğenmiş.
  • Arabayla CA'dan Vegas'a gelecek olanlar küçük bir  outlet göreceksiniz yolda. Burasi mola vermeye değer içerisinde Michael Kors, Tommy ve Lauren gibi markaların outletleri var

7 yorum:

  1. aydınlatıcı ve bilgilendirici olmuş..
    yıllar önce arkadaşım, doğu yakasındaki atlantik city i gezdirmişti bize.sanki bir rüya bir büyü nün içine girmişim gibi hissetmştim.bayılmıştım.
    las vegas ın doğu yakasındaki benzeri demişti arkadaşım..ama las vegas daha iyi galiba.. :)

    YanıtlaSil
  2. LA i de hic gormedim ve cok istiyorum, ama esimi ikna etmem lazim once, onun hic ilgisini cekmiyor, Kanyon helikopter kismindan kanina girerim insallah : ) LV tecrubesi de yasamak lazim, onca filmleri izledikten sonra ; ) Gidersek bu tavsiyeler cok isimize yariycak : )

    YanıtlaSil
  3. heveslendirdin ;)

    YanıtlaSil
  4. Cok guzel bir post olmus, bu yaz gitmeyi planliyoruz yazdiklarniz cok faydali olacak :))sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Bu arada bizde cirgue du soleil in Orlando daki ( la nouba) adli gosterisine gitmistik ve bayilmistim:)Las Vegas a gittigimizde mutlaka tekrar gitmeyi dusunuyorum.

    YanıtlaSil
  6. açıkçası şuanda bende siteye girdim, otellere ve fiyatlara bakıyorum:)

    YanıtlaSil
  7. Otel muhtesem gorunuyor. Gidesim geldi su an :(

    YanıtlaSil