28.02.2012

Karabatak Kafe

karabatak cafe karaköy



Ofis, ev, alışveriş merkezleri arasında bir dünya kurmuşum kendime onu anladım geçen haftasonu. Öğrencilik yıllarımda orası senin burası benim İstanbul sokaklarını arşınlardık şimdi ise "plaza insanı" dedikleri formata fena kaptırmışım kendimi.

Geçen haftasonu işyerinde bir organizasyonla fotoğraf gezisi turu organize ettik. Üniversite yıllarında çeşit çeşit fotoğrafçılık kurslarına gitmişliğim var ama sadece blog öncesine kadar makinayı sadece elime tatillerde alıyordum. He bir de ben fotoğraf çekmekten çok çekilmeyi seven birisiyim o da ayrı.

Gezi blogumda sadece İstanbul harici yerleri yazmak yerine İstanbul'da yeni keşfettiğim yerleri de yazmaya karar verdim. Yukarıda fotoğraflarını gördüğünüz yer Karaköy'ün ara sokaklarında hiç rastlama olasılığı vermeyeceğiniz küçük, sevimli , sıcak ortamı olan bir kafe. Adı Julius Meinl/ Karabatak kafe.  Menüsü oldukça geniş. Aklınızda kalabilecek bir enstantane olarak şunu söyleyebilirim; düşünün ki haftasonu kahvaltıya gitmek istiyorsunuz biraz mistik bir atmosfer, elinizde okumaya fırsat bulamadığınız kitabınız ve  gürültüsüz bir ortam  işte doğru adres burası!

Karabatak kafenin internet adresi için tık tı









7 yorum:

  1. Bu Karaköy taraflarını ciddi anlamda keşfe çıkmayı düşünüyordum zaten üstün körü biliyorum oryauı, işe ilk bu cafeden başlayacağım demektir:) Çok teşekkürler bu güzel paylaşım için:)

    YanıtlaSil
  2. inanmıyorum.doğruyu söyleyeceğim.fotoğrafları görünce bu kız nereye gitti böyle.İstanbul'da böyle özel yerler az dedim.
    ...
    şaşkınım şu an.harika bir yer.seni çok seviyorum.böyle bir yeri bizimle paylaştın.çok mutluyum :)

    mutlu kal.öptüm :)

    YanıtlaSil
  3. İstanbul paylaşımlarını gönülden destekliyorum...İstanbul sever bir taşralı :)

    YanıtlaSil
  4. fotolar süper yaa mekan da çok iyi gözüküoo:))
    http://stylishwho.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. harika gözüküyor! bir an önce önce uğramak istiyoruz :)

    http://sundaysmileblog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Kesinlikle katılıyorum Karaköyde inanılmaz keşfedilecek yerler var :)
    www.fashionmini.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. wonderful place

    http://lo-ve-peace.blogspot.com/

    YanıtlaSil