31.01.2012

Dubai


dubai gezisi




Balayı dönüşü uçağımız rötar yaptığı için Dubai'de 1 gece konaklamak durumda kaldık. Bu tür aksilikleri hep sevmişimdir bu sayede Dubai'yi görmüş oldum. Doğrusu para verip de gitmeye pek değecek bir yer değilmiş.   

Genel Olarak,
Dubai için vinç şehir desek yeridir. Her yerde inşaatlar, vinçler var. Evet bir kısımda yükselen gökdelenler diğer kısımda çıplak araziler var. Lüks otomobiller, limuzinler... Adete paranın su gibi aktığı ,tüketim şehri. Nitekim biz gittikten bir kaç ay sonra duyduk ki Dubai zor günler geçirmeye başlamış ekonomik açıdan. Bize sürpriz gelmedi.

Çölde safari turu yapamadık, antik çarşısına da gidecek zamanımız olmadı. Sadece ünlü ve en büyük mall "the Emirates Mall" a gidebildik. Bu arası gerçekten çok büyük bir mall. Fiyatlar %30 Türkiye'ye oranla daha ucuz. Ayrıca Forever 21 olması da  extra bonus :)İçerde bir de kayak merkezi bulunuyor dışarısı 40 derece iken orada  -4 derecede kayak yapanları izleyebiliyorsunuz.

Burj al arab otelinin içersini gezmek bile parayla- hatırladığım kadarıyla 25$  civarıydı.

Hemen hemen bir çok  yerdeki Billboadlarda Şeyhlerin fotoğrafları bulunuyor.

The Emirates Mall girişi.. Burada sevgiliyle samimi hareketlerde bulunmak yasak.Uyarıcı semboller bulunmakta.

kayak merkezi



Ve dünyanın en yüksek binası Burj Dubai.

9 yorum:

  1. Aaaaa avmdeki samimiyet yasağına şaşırdım:)))

    YanıtlaSil
  2. şan ve şöhretten sonra çok affedersiniz ama b*kun içine düsecekler bunlar :))) elbette o petrol kaynaklari bir gün tükenecek ve iste o gün ben çok gülücem :D bu araplar hiç akillanmazlar valla. nerden geliyor bu degirmenin suyu diyen yokmu orda ya :/

    YanıtlaSil
  3. Hi! You are so gorgeous. Love your style and blog so much. Please follow my blog...

    ♥Love from Antalya♥

    http://antalya-magnificent-city.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. kuzenim iş için 6 ay Dubai'de kaldı.İstanbul'a gelir gelmez hava alanında toprağı öptü :)
    dediğin gibi vinç.
    artık çok da arzulamıyorum gitmeyi :)

    YanıtlaSil
  5. Sanirim zevkler tartisilmaz ama 1 gunde nasil karar verebildiniz para veripde gidlp gormeye degmez diye! Ben 6 sene kaldim, hayatimin en guzel gunlerini orada gecirdim. Ne trafik probleminiz var, ne cantam calindi, evime hirsiz girdi probleminiz var. Oldukca emniyetli bir yer, insanlari TR' de artik goremedigimiz kadar hosgurulu ve nazik. Isten cikinca denize girmeye vakit bulabiliyorsunuz, Istanbul'da eve gidene kadar zamaninizin buyuk bolumunu trafikte geciriyorsunuz. Kisin camuru, sogugu yok her daim tatildeymissiniz gibi hissediyorsunuz kendinizi.
    Bu kurban bayrami tatilimizide Dubai'de gecirecegiz ve her firsatta gitmeyi planliyoruz. Keske daha uzun kalabilseydiniz eminim sizde zevkini alirdiniz, keyifli vakit gecirirdiniz. Iyi haftasonlari

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba bizde 6 ay kadar bir süre iş için dubaide yaşamayı düşünüyoruz..gerçekten tavsiye edermisiniz

      Sil
  6. Evet zevkler tartisilmaz hic kuskusunuz bu yuzden sizin Dubai begeninizi anliyorum. Ama ben kisa sure de vardigim bu fikrin hala arkasindayim. Nedenlerine giderersek varacagimiz nokta yine zevk meselesine donecek bu yuzden size iyi tatiller dilerim, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  7. Cok enteresan birsey oldu, az once Milano post'unuza yorum yazdim ve sizi takibe aldim. Sonra diger postlariniza bakarken yukarida yazdigim yorumu gorunce hatirladim:)
    O an biraz fazla tepki gostermisim ;( Gercekten expat olarak yasarsaniz yada daha uzun kalirsaniz farkli dusuneceginizi saniyorum ^_^
    Dubai postumla ilgili yorumlarinizi beklerim, sevgiler
    http://myblog-ayf.blogspot.com/2012/10/dubai-anilari-memories-of-dubai.html

    YanıtlaSil