25.11.2011

Paris Yeme - İçme Notları



Paris gibi metropoliten bir şehirde lezzetli yemek bulmak hiç zor değil.Fransız muftagından bir çok lezzetleri tadabilirsiniz ama ben Fransız mutfağından haz etmediğim için sadece tatlılarını denedim.

Champs Elysées'de Chez Clément'in ambiyansı çok güzel ve cadde üzerinde olduğundan yorgunluk atılabilecek hem bir yandan da gelip geçene bakabileceğiniz bir restorant. Buranın Cream Brulée'sinin metini duymuştum nitekim abartılacak bir şeyi yok.

Aslen bir Brüksel mutfağının yemeği olan "Moule Mariné" Paris'de bir çok yerde bulunan Leon De Bruxelles restoranlarında yiyebilirsiniz. Midyeler özel olarak üretiliyor ve çok lezzetli.

Bir diğer alternatif olarak Rock House'a gidebilirsiniz. Biz genelde oradaki tavuk kanatlarına bayıldığımız için gittiğimiz ülkede Rock House var mı diye ben önceden bir araştırma yaparım.

Tea by The ise bin bir çeşit çayları bulabileceğiniz bir cafe. Aromalı çayların çeşidi okdr fazla ki ne içsem diye uzun süre düşünüyorsunuz.Benim tercihim vanilyalısından yana oldu.

Veee Laduree, sadece tatlı yok arzu eden salatada yiyebilir yemekte. Ama tatlıların görünüşüde lezzetide Harikalar Diyarından resmen...

Son olarak kahvaltıda kruvasanlardan öğğ geldiyse Carrefour city cafe'den hazır sandviçlerinizi alıp nehir kenarında veya Eiffel'e karşı afiyetle yiyebilirsiniz aynı bizim yaptığımız gibi...
Champs Elysées'de Chez Clément
Cream Bruleé
Doldurmalı Profiterol


Moule Mariné


Rock House PARIS



Ladureé Paris



5 yorum:

  1. resmen ağzım sulandı yaaa

    YanıtlaSil
  2. bu saatte bakmamalıydım bu posta :P tatlılar değil de yemekler acayip cazip geldi :)

    YanıtlaSil
  3. parisi çoook merka ediyorum inşallah yılbaşı tatilinde orda olabiliriz:))) fotolar çok cici cnm

    http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. işte en sevdigim bölüm yeme içme notları tekrar tekrar bakıyorum muhtsem lezzetlere :) sagolasın

    YanıtlaSil
  5. Paris'e gitmişken şu otelde kalabilsek ya :( http://jabiroo.com/tr/otel/castille-paris

    YanıtlaSil