26.09.2011

PRAG GEZISI 2








Sokak aralarında bu tür şakalara hazır olun :)



Bir akşam kuzenlerle Klasik müzik dinletisine gittik max. yarım saat süren bu mini konsere gidilir.




Saray'ın girişinde ve Charles Köprüsü üzerinde Ressam ve müzisyenlere rastlamak mümkün

Burası da Kafka'nın evinin bulunduğu  sokak Rudolf Galerisi dolaylarında yanlış hatırlamıyorsam..


Swarosvki hayranı iseniz,  burada fiyatları biraz daha uygun. Çek kristali bir hediyelik mutlaka almalısınız.


Prag'ın güzel bahçelerinden biri...

Bir kiliseden...


Enteresan ama gerçek bu kız bir vahşı kuş terbiyecisi...


Prag bence mutlaka görülmesi gereken  sehirlerden bir tanesi. Gizemli, romatik, gotik ve zaman zaman tüyler ürpertici... Sokaklarında yürürken kendimi ortaçağda hissettim. Biz extra turlara katılmadık ama Cüzzam sebebiyle ölen insanların kemiklerinden yapılan kiliseye gidilebilir. ( Korkmayıııın : ) )

5 yorum:

  1. Harika fotograflar,farkli bir bakis acin var,cok begendim ^__^

    YanıtlaSil
  2. ama ben bayıldım ki bu şehire yaa!!

    YanıtlaSil
  3. canuım ya harika fotolarrr çekmişsin çok beğendim gitmek istiyormmmm:P
    http://editorist1783.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. fotograflarıı çok beğendimm birde bu güzell ülkeyii :)

    www.pastaperisii.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Prga'da klasik müzik dinletisine ben de gitmiştim :)
    Sanırım aynı yerdekine gitmişiz :)
    Çok huzur vericiydi, ruhum resmen dinlenmişti :))

    YanıtlaSil