21.09.2011

Efes








Bir çok medeniyetin mirası olarak günümüze kadar kalan Efes Harabeleri bana göre harabeden çok bir şehir.
Nezaman dolaylarından geçsem "bir gün geleceğim" dediysemde o gün çok çabuk gelmedi :) Bu seneki bayram tatilinde artık denk getirdik bilerek. Herkesin söylenmesini biliyorum "bu sıcakta Efes mi gezilir" diye. Korkmayınm püfür püfür geziliyor. Buaraya saat 5 gibi giriş yaparsanız 1 saat gezmek için size doya doya yeter. Zaten müze 6 'da kapanıyor. Biz gittiğimiz zaman rüzgarında etkisiyle hiç bunalmadık.



Doğruyu söylemek gerekirse, Efes beni Roma'daki Roma Forumun'dan daha çok etkiledi. Özellikle Celsus Kütüphanesi çok etkileyeci bir yer. Sokaklarında resmen Roma döneminde yürüdüğünüzü hissediyorsunuz.


3 yorum:

  1. Allahımmmmm. Ben de gitmek istiyorum. :))

    YanıtlaSil
  2. gerçekten çoook güzel bir yermiş,gidilecek yerler listesine eklendi:)

    YanıtlaSil
  3. SÜPERR YER SÜPER FOTOLAR BENDE GÖRMEK ÇOK İSTİYORUM... http://editorist1783.blogspot.com/

    YanıtlaSil